Co kupić na komunię? 8 sportowych prezentów dla dzieciaków

Co kupić na komunię? 8 sportowych prezentów dla dzieciaków

Dopiero minęła Wielkanoc a już szybkimi krokami zbliża się maj – miesiąc komunii. Rodzice, chrzestni, dziadkowie i inni krewni powinni już szukać odpowiedzi na pytanie – co kupić na komunię? Bez udanych pomysłów trudno liczyć na zadowolenie głównego bohatera tego wyjątkowego dnia. W świecie sportu nie brakuje ciekawych i inspirujących propozycji – zbieramy je dla Ciebie w jednym miejscu.

 

Co kupić na komunię za 100 zł?

Jeśli jesteś zaproszony na komunię do kuzynki czy syna stryjecznej siostry jako dalsza rodzina, zapewne nie planujesz pozostawienia w sklepie majątku. W przedziale do około 100 złotych znajdziesz mnóstwo praktycznych pomysłów. Jaki prezent na komunię możesz kupić za taką kwotę?

1. Zestaw dla szachisty

Klasyczny prezent w nowoczesnym wydaniu. Elegancka szachownica z ładnie wykonanymi figurami na pewno przypadnie do gustu młodym adeptom tej szlachetnej dyscypliny. Pamiętaj tylko, że to propozycja dla wąskiego grona odbiorców – przekonywanie do szachów na siłę raczej się nie sprawdzi.

2. Deskorolka

Deskorolka, nieco zapomniana przez pokolenie dzisiejszych dwudziestoparolatków, w ostatnich latach szturmem zdobyła serca dzieciaków. Nowoczesne deskorolki cały czas są trendy i w tym sezonie również zachwycą niejedno pierwszokomunijne dziecko.

3. Tarcza elektroniczna

Zabawka popularna wśród dorosłych dzieci, która przypadnie do gustu także tym młodszym. Fajna metoda na poprawienie sprawności manualnej.

Odkryj w sklepie Sportbazar

 

Jaki prezent na komunię do 200 zł?

Jeśli planujesz podarować dziecku coś większego, acz nadal niezbyt drenującego kieszeń, nie musisz się martwić. W przedziale do ok. 200 złotych znajdziesz interesujące pozycje.

4. Łyżworolki

Łyżworolki, podobnie jak deskorolka, to absolutny must have dla dzieciaków. Najprostsze kupisz już za ok. 100 złotych. Warto jednak dorzucić co nieco do tej sumy i wybrać bardziej efektowny i funkcjonalny egzemplarz.

5. Hulajnoga

Podobnie sprawa wygląda z hulajnogą. Nie ma już na nią może takiego boomu, jak 3-4 sezony temu – wciąż to jednak fajna niespodzianka dla dziecka. Jeśli zastanawiasz się nad hulajnogą, to znajdujemy tylko ale – nie kupuj jej tylko wtedy, gdy obdarowany już jedną posiada.

Sprawdź w sklepie Sportbazar

Jaki prezent na komunię z wyższej półki?

Czas na dziadków, chrzestnych i rodziców. Żarty się skończyły, numer na bombonierkę nie przejdzie. Pisząc bardziej poważnie, być może stoisz przed wyzwaniem, aby zainwestować w prezent nieco więcej – bo tak chcesz lub po prostu tak wypada. Fajny, zaskakujący i sportowy podarek na pewno się sprawdzi. Jeśli myślisz nad czymś bardziej oryginalnym niż typowy, komunijny rower, służymy pomocą:

6. Oficjalna piłka World Cup

Zbliża się piłkarski Mundial – na nim zaś, miejmy nadzieję, sukcesy polskiej kadry. Wszyscy chłopcy na polskich boiskach będą chcieli być jak Lewandowski czy Grosicki. Na początek będą mogli pokopać tę samą piłkę, co ich idole.

Znajdź w sklepie Sportbazar

 

7. Zestaw do koszykówki

Być może jako dziecko sam marzyłeś o takim zestawie, lecz jedyne na co mogłeś liczyć to obręcz przybita przez ojca do drzwi garażu. Dwadzieścia lat temu to był niemal nieosiągalny rarytas. Choć lata mijają, to te same marzenia potrafią przetrwać wśród kolejnych pokoleń – są jednak łatwiejsze do spełnienia. Nowoczesny zestaw do koszykówki ustawisz bez problemu na podwórku – to najlepszy sposób na zaszczepienie i rozwinięcie pasji do tego sportu.

8. Zestaw prezentowy – łyżworolki, kask i ochraniacze

Na koniec, pamiętaj, że upominki możesz łączyć i wykonać z nich przyjemny i zgrabny zestaw. Łyżworolki spodobają się dziecku jeszcze bardziej, kiedy dołączysz do nich kask i ochraniacze – od razu też będzie znacznie bezpieczniej. To tylko jeden z pomysłów na taką paczkę. A może chcesz podzielić się z nami własnymi zamiarami?

ŁYŻWOROLKI MICO 2018

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.

Piłka nożna jest wpisana w DNA każdego członka Drużyny SportBazar.
Możemy o niej dyskutować godzinami i pisać epopeje.
Wejdź do naszego świata i zostań tu na dłużej!

Archiwa

Dołącz do Drużyny!